Wednesday, June 26, 2013

PREMIUM BEAUTIFUL KORSET YANG TERHEBAT


Premium Beautiful Corset - Jenama Terkenal Paling Laris di Pasaran. Terdiri drp 3 bahagian iaitu Long Bra, Waist Nipper dan Long Girdle. Diperbuat drp fabrik Akuatek & Akwadyne yang sangat selesa dan tahan lasak, hasil gabungan teknologi 3 buah negara iaitu Jepun, USA dan Jerman. 
Produk yang sangat berkualiti dengan Jaminan sepanjang hayat (Lifetime Warranty) secara percuma.
Diiktiraf oleh Persatuan Pakar Tulang Belakang Sedunia. Mendapat anugerah Superbrands sejak tahun 2003.
Korset ini memancarkan cahaya F.I.R. (Far Infra Red Rays) yang boleh menembusi badan sehingga 3 inci untuk memberikan kesan kebaikan kepada pemakainya.
Ia mampu menolong merawat sakit belakang, mencegah kanser, sakit sendi, senggugut, keputihan dan banyak lagi selain memberikan kesan serta-merta memberi bentuk badan yang menarik.
Korset ini sangat popular untuk wanita yang inginkan bentuk badan yang ramping tanpa perlu berdiet atau memakan ubat. Ianya fokus kepada kesihatan dalaman 70% manakala 30% untuk kecantikan luar.


Jaminan Sepanjang Hayat 100% Percuma. Tiada sebarang yuran atau caj akan dikenakan sekiranya Korset Premium Beautiful anda memerlukan baikpulih. Walaupun begitu, korset yang dipakai dan dijaga seperti disyorkan tidak mudah rosak. Anggaran masa diambil untuk baikpulih bergantung kpd kerosakan, biasanya 30 hari kerana kerja baikpulih tersebut dilakukan di Taiwan.


Anugerah Superbrands sejak tahun 2003. Korset Premium Beautiful adalah satu-satunya korset yang ada Cap Superbrands. Anugerah Superbrands kepada produk ini berdasarkan kualiti produk serta tiada sebarang aduan drp pengguna terhadap korset ini.


Siapa yang perlu pakai Premium Beautiful Corset?

1) Wanita LEPAS BERSALIN / dalam PANTANG
2) Pesakit TULANG BELAKANG
3) Untuk MERAWAT KEPUTIHAN wanita
4) Pasangan yang MERANCANG UTK MENIMANG CAHAYAMATA
5) Yang mengalami masalah SENGGUGUT/ PEREDARAN HAID TAK TERATUR
6) Untuk MEMBANTU MENGHALANG PEMBIAKAN SEL-SEL KANSER SPT PAYUDARA, RAHIM, BATU KARANG, USUS & SBGNYA..

BERMINAT??

CALL/MSG/WHATSAPP SAFA

0123013959




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...