Sunday, September 15, 2013

PERIOD TAK TERATUR?






salam... dah baca tajuk kan? berapa ramai anda kat sini yang mengalami maslah period yg tidak menentu? angkat tangan nak tengok sekali??




sebenarnya safa pun same je, dah 2 kali puasa penuh disebabkan masalah period yang tidak menentu. kadang- kadang, 3 bulan sekali safa je datang period, paling teruk 7 bulan x datang period. pernah jugak pegi cek kat doktor, takut2 la ade pape, tapi doktor dengan selambe je cakap sebab stress. adehh.



*rase selim melim pakai premium beautiful corset ni*


selepas, dah mula berniaga premium beautiful korset ni, safa pakai kat safa jugak sebab kita nak jual barang opkos kena pakai kat kita kan?? haaa.. beberapa mggu safa pakai premium beautiful korset ni, safa terus period *masa ni dah 7 bulan x datang period*, tapi mase ni assume kate mmg dah time die kot. bulan depan tu tengok, datang lagi period, terkejut sikit time ni, tapi bersyukur sangat. bulan ke3 pakai pb, masih lagi datang period dan alhamdulillah sampai sekarang period safa lancar. bersyukur sangat2 ade pb ni. 





untuk2 gadis diluar sana yang mengalami masalah yang sama macam safa, cuba lah pakai premium beautiful korset  insyaallah, masalah akan selesai.
usaha , tawakal dan doa pun penting. cuba amalkan doa ini selepas solat:

Cara-caranya:

1. Baca selalu doa-doa ini selepas solat.
2. Tiupkan dan sapu pada bahagian peranakan di bahagian atas dan bawah perut sebanyak tiga kali.
3. Yakin pada Allah SWT Yang Maha Penyelamat (As Salam) dapat menyembuhkan semua penyakit zahir dan batin.

DOA 1.


Maksudnya:

"Dan Allah menurunkan hujan dari langit, lalu Dia menghidupkan dengan air hujan itu akan bumi sesudah matinya; sesungguhnya pada yang demikian itu terdapat satu tanda (yang membuktikan kebijaksanaan Allah) bagi kaum yang mendengar (peringatan ini dan memahaminya)". (Surah Al Nahl: Ayat 65)

DOA 2.


Maksudnya:

(5) Sesungguhnya bagi Allah tidak ada satupun yang tersembunyi di bumi dan tidak (pula) di langit. (6) Dialah yang membentuk kamu dalam rahim sebagaimana dikehendaki-Nya. Tak ada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Maha Perkasa lagi Maha Bijaksana. (Surah Ali Imran: Ayat 5,6)


sumber doa : SINI 


berminat untuk mencuba premium beautiful korset??


call/sms/whatsapp: 
safa- 012.3013959

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...