Friday, October 25, 2013

KELEBIHAN & CARA PENGGUNAAN MARINE ESSENCE

salam untuk semua pembaca blog safa *ohoiiiperasan*.
pernah dengar tak mengenai marine essence beauty bar? haa.. lebih dikenali dengan nama sabun ajaib, sabun ketiak*ohmaii* , sabun wangi dan macam2 lagi la. 


haa. mcm ni la bentuk marine essence tu, lebih kurang macam bentuk kerang *ye la name pun marine essence, x kan bentuk cicak pulak kan*, baunya mmg super duper wanggggggiiii sangat. bak kate sorang cust safa ni, dah pakai marine essence nie terus x mau dah pakai sabun lain, sebabnya bau die tahan sehari. haaaaa.. kerlas tak statement tu? hehehhe.





marine essence beauty bar ni adelah antara rangkaian produk marine essence yang lain .contohnya, company hai-o marketing menyedikan body wash, shampoo n ubat gigi marine essence. haa.. mmg x disangkal lagi la marine essence nie mmg terbaikk di abad ni, kerlasss~

nak tahu mengenai kandungan marine essence ni?




KANDUNGAN SABUN MARINE ESSENCE
1) Garam Buluh - Sumber kaya dengan mineral dan antioksidan untuk kulit. - Anti-bakteria, anti-alergi, anti-keradangan. 2) Pheno-SFE TM (Ekstrak The Pu-erh) - Terkenal dengan antioksidan dan sifat-sifat pemulihan untuk menghapuskan radikal bebas yang berbahaya daripada merosakkan sel-sel kulit. (Anti penuaan) - Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit dengan menjaganya agar tetap sihat dan muda untuk masa yang lebih lama. 3) Ekstrak Liquorice - Mengurangkan perubahan warna kulit dan bintik-bintik hitam. - Mencerahkan pigmentasi kulit. 4) Minyak Tea Tree - Anti-bakteria, anti-kulat. 5) Vitamin E - Antioksidan, anti-penuaan. - Menyembuhkan kulit yang bermasalah dan rosak dengan berkesan. 6) Gliserin - Tidak mengeringkan kulit. Sebaliknya, ia menarik kelembapan daripada udara ke dalam kulit Merupakan pelembap kulit yang terbaik. 7) Aloe Vera - Kebolehan untuk menyembuhkan dan merangsang pembaharuan sel-sel kulit pada kulit yang bermasalah.
pihak r&d hai-o marketing mmg dah kaji dlu semua bahan2 yg molek digunakan untuk marine essence nie. hebat tak?

Selain itu, Sabun Marine Essence BAGUS kepada mereka yang mengalami MASALAH seperti :
1- cerahkan ketiak dan celah-celah badan kita yang gelap. 2- hilangkan daki dan kesan gelap kat leher, siku, lutut dan buku lali. 3- kurangkan dan membantu untuk hilangkan gatak-gatal badan 4- antara ubat terbaik untuk kurangkan kesan radang eczema 5- kurangkan pigmentasi pada kulit muka dan badan 6- membantu kurangkan masalah jerawat belakang badan 7- melembutkan kulit 8- kurangkan parut 9- sabun yang beraura rasa fresh and energetic setiap kali lepas mandi dengan sabun ni.

CARA PENGGUNAAN :
-Basahkan sehingga berbuih. Kemudian sapukan kepada kulit. Bilaskan dengan air sehingga bersih.

CARA PENYIMPANAN
-Simpan di tempat dingin dan kering. Letakkan di tempat yang kering selepas digunakan.

HARGA: SEKOTAK RM105/ ADE 3 KETUL SEKETUL RM35 HARGA X TERMASUK POSTAGE. HARGA PENGEDAR:

SILA PM SAFA UNTUNG PENGEDAR BOLEH CECAH SEHINGGA RM7K UNTUK BULAN PERTAMA!

HAA.. jangan tunggu lame2 . contact safa sekarang 012-3013959. safa akan ajar korang berbusiness hanya melalui blog/instagram/ facebook secara PERCUMA. *TIADA CAJ TAMBAHAN...HAHAHHA*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...